Koja je cijena dostave?
Dostava se vrši dostavnom službom GLS te je besplatna za sve narudžbe iznad 100 € + PDV. Za narudžbe manje od 100 € +PDV naplaćuje se trošak dostave u iznosu 5,60 € + PDV.
Koliko dugo se čeka dostava?
Većina proizvoda objavljenih unutar webshopa su lagerski te je za njih predviđen rok isporuke 2 do 5 radnih dana, no neka Vas ne iznenadi ukoliko dođe i u roku 1 do 2 radna dana.
Ukoliko proizvoda nema na lageru, okvirni rok isporuke je 10 do 20 radnih dana.
Ukoliko naručeni artikl nemamo na stanju i očekuje se dulji rok isporuke od navedenog u opisu proizvoda, javljamo Vam se povratno u roku 24 h te Vas obavještavamo o predviđenom krajnjem roku isporuke. Tada možete odlučiti ukoliko Vam je navedeno prihvatljivo ili želite otkazati narudžbu (bez dodatnih troškova).
O terminu dostave obavješteni ste putem emaila i sms poruke i to dan prije dostave i na sami dan dostave. U poruci primate i kontakt kurira s kojim možete dogovoriti eventualne izmjene termina dostave.
Kako provjeriti dostupnost artikla?
Većina obavljenih proizvoda unutar webshopa su lagerski i za njih je okvirni rok isporuke 2 do 5 radnih dana, a ponekad i kraće. Ukoliko proizvod nije dostupan odmah ćemo Vas obavijestiti i ponuditi Vam najsličniji artikl koji imamo na stanju ili Vam ponuditi novi rok isporuke. Dostupnost artikla prije narudžbe možete provjeriti pozivom na broj +385(1)3310853 ili putem e-maila info@mandura.hr
Kupovina s R1 računom?
Ukoliko kupujete u ime poduzeća upišite podatke za R1 račun u za to predviđena mjesta na zadnjem koraku narudžbe (PUNI NAZIV TVRKE – ne zaboravite oblik društva, ADRESA SJEDIŠTA, OIB). Neovisno o načinu plaćanja isporučit ćemo Vam R1 račun.
Koji su načini plaćanja?
1. Plaćanje prilikom preuzimanja (pouzeće): Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
2. Virmansko plaćanje (uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom): Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke. Kod uplate, molimo Vas da u opis plaćanja upišete broj narudžbe.
3. Kreditnim i/ili debitnim karticama: jednokratno plaćanje ili na rate.
Jednokratno plaćanje:
o DINERS
o DISCOVER
o Maestro
o Mastercard
o Visa
o Visa Electron
o Vpay
o AMERICAN EXPRESS
Plaćanje na rate:
o DINERS – 2 do 6 rata
o DISCOVER – 2 do 6 rata
o ERSTE Maestro – 2 do 6 rata
o ERSTE Mastercard – 2 do 6 rata
o ERSTE Visa – 2 do 6 rata
o AMERICAN EXPRESS – 2 do 6 rata
o PBZ Maestro – 2 do 6 rata
o PBZ Mastercard – 2 do 6 rata
o PBZ Visa – 2 do 6 rata
o ZABA Mastercard – 2 do 12 rata
o ZABA Visa – 2 do 12 rate
Kako izvršiti zamjenu artikla?
Uvjeti za zamjenu:
Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun
Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.
Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije
Postupak zamjene proizvoda
Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje zamjene na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:
– Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate / mijenjate
– Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
– Proizvode i njihove veličine koje želite primiti kao zamjenske
Korak 2) Proizvode zajedno s računom i original ambalažom zapakirajte u zatvorenu kutiju kako bi bila spremna u trenutku dolaska dostavne službe. Na kutiju nije potrebno pisati naše podatke.
Korak 3) Šaljemo Vam zamjenske artikle te u trenutku primitka paketa, dostavljač preuzima paket koji vraćate i na njega lijepi naljepnicu s podacima za povrat u naše skladište.
Korak 4) Dostavljaču u trenutku dostave plaćate trošak dostave u iznosu od 5,60 €.
Trošak zamjene dijelimo na način da mi snosimo trošak slanja zamjenskog artikla, a vi trošak povrata proizvoda. Tako je trošak zamjene koji Vi snosite jednak 5,60 € + pdv.
Kako izvršiti povrat?
Uvjeti za povrat:
Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun
Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.
Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije
Postupak povrata proizvoda
Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje povrata na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:
– Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate
– Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
– Broj bankovnog računa na koji želite da Vam isplatimo povrat sredstava
Korak 2) Potrebno je poslati paket s proizvodima koje vraćate zajedno s original računom, ambalažom i deklaracijama na adresu:
KOM-TRADE d.o.o.
Pavla Lončara 1a
10290 Zaprešić
Korak 3) Nakon primitka povrata, vrši se kontrola proizvoda. Ispravno stanje i mogućnost povrata potvrđuju se kupcu putem e-maila.
Korak 4) Izvršavamo povrat sredstava na navedeni bankovni račun
Trošak povrata snosite Vi kao kupac.
Kako odabrati veličinu?
1. KORAK – ODREDITE MJERE VAŠEG TIJELA
Odredite vaše mjere jer one su ključ za odabir odgovarajućeg broja odjeće. Mjere odredite koristeći tzv. krojački metar kojeg treba držati čvrsto, ali ne previše stezati. Najčešće se „uzima“ mjera prsiju, struka i bokova.
a) Obim prsa mjeri se počevši od najšireg dijela leđa, pa ispod ruku i preko najistaknutijeg dijela prsa. Prilikom mjerenja vodite računa da krojački metar i sprijeda i straga bude u istoj ravnini
b) Obim struka mjeri se tako da se krojački metar postavi na središnji dio struka, ne previše čvrsto (kako vas odjeća ne bi previše stezala)
c) Obim bokova mjeri se tako da se krojački metar postavi oko najistaknutijeg (najšireg) dijela kukova
2. KORAK – ODREDITE KONFEKCIJSKI BROJ
Prema obujmu u centimetrima, u tablici pronađite vaš konfekcijski broj. Većina proizvoda prodaje se zasebno, kako bi vam se omogućio odabir odjeće koja će vam savršeno pristajati, od glave do pete.
Ukoliko su vaše mjere između 2 veličine, odaberite veći broj ukoliko želite da vam odjeća pristaje komotnije odnosno manji broj ukoliko vam je draže pripijeno pristajanje.
PERSONALIZACIJA (BRENDIRANJE) ODJEĆE
* Ova usluga dostupna je samo za veleprodajne narudžbe.
* Minimalna narudžba je 10 kom
Ukoliko kupljenu odjeću želite personalizirati tiskom ili strojnim vezom (štikom), potrebno je poslati email na veleprodaja@mandura.hr
Pošaljite nam:
- Sliku logotipa (poželjno u vektorskom obliku) i/ili
- Željeni tekst (poruku) – potrebno navesti font i boju,
Dodatno je potrebno navesti:
- Okvirnu veličinu logotipa ili teksta
- Željenu poziciju logotipa odnosno teksta na odjeći
- Navedite želite li tisak ili strojni vez (štik)
Na temelju navedenog, odgovorit ćemo Vam s ponudom odnosno cijenama. U slučaju potrebe za dodatnim informacijama kontaktirat ćemo Vas u roku max 24h od slanja upita.
Minimalna količina za tisak ili strojni vez je 10 komada odjeće s istim dizajnom aplikacije tiska/veza.
Ukoliko nemate ili niste sigurni ako je datoteka s Vašim logotipom u vektorskom obliku, obratite se osobi/poduzeću koje Vam ga je izradilo te zatražite traženi oblik.
Ako ne nađete rješenje, nudimo izradu Vašeg logotipa u vektorskom obliku, a što se naplaćuje kroz jednokratnu naknadu od 30 € + pdv. Datoteku ćemo Vam nakon izrade proslijediti za Vašu daljnju upotrebu.
Što odabrati, tisak ili strojni vez (štik)?
STROJNI VEZ (ŠTIK)
Odnosi se na personalizaciju po principu šivaćeg stroja odnosno unosom vizuala koncem. Izrađuje se na specijalnim strojevima koji imaju više, serijski povezanih ”glava” za istovremeni rad na više komada robe po uputama programa unesenog u povezano računalo.
Najčešće se koristi za personalizaciju:
- radnih odjela (bluze, hlače, prsluci i sl.),
- kuta ili bluza
- raznih vesti i fliseva,
- polo majica,
- zimskih ili šilt kapi,
- stolnjaka
- torbi i sl.
Istaknute prednosti strojnog veza (štika):
- Dugotrajnost i postojanost – ne oštećuje se, boje se ne ispiru
- Vizualna atraktivnost – konac daje poseban, kvalitetan izgled vizualu
Strojni vez se ne preporuča za apliciranje na:
- TANJE MATERIJALE – poput t-shirt majica radi nabiranja materijala oko veza što može prouzročiti kidanje majice od ruba veza nakon nekoliko pranja. Polo majice su s druge strane prikladne radi posebnog (pique) načina tkanja.
- LEĐA VJETROVKI I ZIMSKIH JAKNI – konac se u materijal unosi po principu šivaćeg stroja čime se tkanina probada i samim time gubi vodonepropusno svojstvo. Tako se događa da kiša prolazi kroz leđa jakne gdje se nalazi vez.
CIJENA ŠTIKA
Glavni čimbenik koji utječe na cijenu izrade štika je tzv. ”broj uboda”, a koji se odnosi na broj uboda igle stroja prilikom izrade štika. Na broj uboda utječu dimenzija i popunjenost dizajna (manji je broj uboda na tanjim linijama nego na debljim linijama ili punim oblicima). Što je veći broj uboda, toliko duže je stroj vremenski zaokupljen, a potroši se i više materijala (konca). Broj boja ne utječe na cijenu dok god se ne radi o više od 4 različite boje. Za ”šarenije” vizuale ipak se više preporuča tisak.
Kada se prvi puta radi štik na odjeću, potrebno je platiti izradu programa (osim ako ga već ne posjedujete) u iznosu 30 – 50 € (bez pdv-a) ovisno o kompleksnosti dizajna. Taj program vrijedi za svaku sljedeću narudžbu i šaljemo Vam ga u datoteci za daljnju upotrebu.
Prosječna cijena izrade manjeg štika promjera do 10 cm je 1,60 – 2,00 € + pdv, a većeg štika (npr teksta na leđima od ramena do ramena) 3-5 € (bez pdv-a).
TISAK
Tisak je češće korišteni oblik personalizacije odjeće s obzirom na veliki raspon primjene, od jednostavnih natpisa do šarenih lustracija, pa i fotografija.
Najčešće se koristi za personalizaciju:
- T-shirt majica
- Radne odjeće
- Većih dizajna
- Hoodie vesta
- Trenirki
- Vjetrovki
- Jakni i sl.
Tisak se ne preporuča za apliciranje na materijale osjetljive na visoke temperature poput polarnog flisa, poliamida (poput ovog na jakni EVEREST) i sl.
Dva osnovna oblika tiska koji su najčešći u primjeni na tržištu su termotisak i sitotisak.
Termotisak se odnosi na aplikaciju naljepnica (preslikača) sa željenim dizajnom na odjevne predmete. Preslikači se izrađuju printom dizajna na posebne folije koje se zatim strojno izrezuju po rubovima dizajna. Odjevni predmet se postavlja u termoprešu te se naljepnica postavlja na željenu poziciju. Termopreša tada obavlja aplikaciju dizajna na odjeću i to pri visokoj temperaturi čime se ljepilo na poleđini naljepnice aktivira i naljepnica se fiksira na odjeću. Najveća prednost ove vrste tiska je upravo svestranost i mogućnost izrade mini serija, odnosno od 1 kom na dalje. Glavni nedostatak je što se naljepnice nakon većeg broja pranja mogu odlijepiti. Ovaj oblik tiska u pravilu se koristi za tisak manjih serija (do 20 kom).
Sitotisak se odnosi na aplikaciju dizajna direktno u materijal odjeće. To se radi u posebnim strojevima koji unose boju u materijal odjeće. Ovaj oblik personalizacije predstavlja dugotrajnije rješenje (ne ispire se) od termotiska, no ne prakticira se za količine manje od 20 kom.
Prosječna cijena malog tiska (promjera do 10 cm) je 1,6 – 2€, a npr teksta na leđima od ramena do ramena) 3 – 5 € (bez pdv-a).
Cijena je ista za termotisak i sitotisak.
Okvirni rok isporuke personaliziranih proizvoda (vrijedi jednako za tisak i vez) je 10 do 14 radnih dana.
Uvjeti narudžbe personalizacije kupljene robe:
- Kom-trade d.o.o. ne odrađuje tisak, niti strojni vez unutar vlastitih resursa već dogovaramo izvedbu s našim partnerom odnosno profesionalnom tiskarom. Ovu uslugu nudimo kako bismo Vam uštedili vrijeme i novac preuzimanjem organizacije i dogovora personalizacije na već uhodani način.
- Kupac se narudžbom personalizacije odriče prava na jamstvo zamjena i povrata kupljenih proizvoda
- Uslugu personalizaciju nudimo isključivo za proizvode kupljene od poduzeća Kom-trade d.o.o. (Mandura).
- Kom-trade d.o.o. preuzima odgovornost za organizaciju provedbe personalizacije, no ne garantira kvalitetu finalnog proizvoda iako činimo sve da osiguramo vrhunsku izvedbu.
- Personalizirani proizvod ne možete vratiti niti zamijeniti. Savjetujemo da proizvod najprije isprobate kako biste se uvjerili da je veličina i model prihvatljiv. Proizvode možete isprobati u našem maloprodajnom lokalu u Zaprešiću (Pavla Lončara 1A). Ukoliko niste u mogućnosti osobno isprobati proizvod, svakako Vas savjetujemo da zatražite tablicu veličina proizvoda, izmjerite se te odaberete veličinu.