Select Page

ČESTO POSTAVLJENA PITANJA

 

Koja je cijena dostave?

Dostava se vrši dostavnom službom GLS te je besplatna za sve narudžbe iznad 700,00 kn + PDV (875,00 kn). Za narudžbe manje od 700,00 kn +PDV naplaćuje se trošak dostave u iznosu 30,00 kn + PDV (37,50 kn).

 

Koliko dugo se čeka dostava?

Većina proizvoda objavljenih unutar webshopa su lagerski te je za njih predviđen rok isporuke 3 do 7 radnih dana, no neka Vas ne iznenadi ukoliko dođe i u roku 1 do 2 radna dana.

Ukoliko proizvoda nema na lageru, okvirni rok isporuke je 10 do 20 radnih dana.

Ukoliko naručeni artikl nemamo na stanju i očekuje se dulji rok isporuke od navedenog u opisu proizvoda, javljamo Vam se povratno u roku 12 h te Vas obavještavamo o predviđenom krajnjem roku isporuke. Tada možete odlučiti ukoliko Vam je navedeno prihvatljivo ili želite otkazati narudžbu (bez dodatnih troškova).

O terminu dostave obavješteni ste putem emaila i sms poruke i to dan prije dostave i na sami dan dostave. U poruci primate i kontakt kurira s kojim možete dogovoriti eventualne izmjene termina dostave.

 

Kako provjeriti dostupnost artikla?

Većina obavljenih proizvoda unutar webshopa su lagerski i za njih je okvirni rok isporuke 3 do 7 radnih dana, a ponekad i kraće. Ukoliko proizvod nije dostupan odmah ćemo Vas obavijestiti i ponuditi Vam najsličniji artikl koji imamo na stanju ili Vam ponuditi novi rok isporuke. Dostupnost artikla prije narudžbe možete provjeriti pozivom na broj +385(1)3310853 ili putem e-maila info@mandura.hr

 

Kupovina s R1 računom?

Ukoliko kupujete u ime poduzeća ostavite nam podatke za R1 račun u napomeni narudžbe s podacima poduzeća (TVRKA, ADRESA, OIB). Neovisno o načinu plaćanja isporučit ćemo Vam R1 račun.

 

Koji su načini plaćanja?

  1. Plaćanje prilikom preuzimanja (pouzeće): Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
  1. Virmansko plaćanje (uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom): Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.
  1. Kreditnim i/ili debitnim karticama: jednokratno plaćanje ili na rate.

 

Jednokratno plaćanje:

o             Diners

o             Discover

o             Maestro

o             Mastercard

o             Visa

o             Visa Electron

o             Vpay

o             American Express

 

Plaćanje na rate:

o             DINERS – 2 do 6 rata

o             DISCOVER – 2 do 6 rata

o             ERSTE Maestro – 2 do 6 rata

o             ERSTE Mastercard – 2 do 6 rata

o             ERSTE Visa – 2 do 6 rata

o             AMERICAN EXPRESS – 2 do 6 rata

o             PBZ Maestro – 2 do 6 rata

o             PBZ Mastercard – 2 do 6 rata

o             PBZ Visa – 2 do 6 rata

o             ZABA Mastercard – 2 do 12 rata

o             ZABA Visa – 2 do 12 rate

 

Kako izvršiti zamjenu artikla?

Uvjeti za zamjenu:

Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun

Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu

Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.

Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije

 

Postupak zamjene proizvoda

Korak 1)   Poslati pismeni zahtjev za izvršenje zamjene na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:

  • Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate / mijenjate
  • Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
  • Proizvode i njihove veličine koje želite primiti kao zamjenske

Korak 2)   Proizvode zajedno s računom i original ambalažom zapakirajte u zatvorenu kutiju kako bi bila spremna u trenutku dolaska dostavne službe. Na kutiju nije potrebno pisati naše podatke.

Korak 3)   Šaljemo Vam zamjenske artikle te u trenutku primitka paketa, dostavljač preuzima paket koji vraćate i na njega lijepi naljepnicu s podacima za povrat u naše skladište.

Korak 4)   Dostavljaču u trenutku dostave plaćate trošak dostave u iznosu od 37,00 kn.

Trošak zamjene dijelimo na način da mi snosimo trošak slanja zamjenskog artikla, a vi trošak povrata proizvoda. Tako je trošak zamjene koji Vi snosite jednak 37.00 kn (PDV uključen).

 

Kako izvršiti povrat?

Uvjeti za povrat:

Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun

Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu

Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.

Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije

 

Postupak povrata proizvoda

Korak 1)   Poslati pismeni zahtjev za izvršenje povrata na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:

  • Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate
  • Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
  • Broj bankovnog računa na koji želite da Vam isplatimo povrat sredstava

Korak 2)   Potrebno je poslati paket s proizvodima koje vraćate zajedno s original računom, ambalažom i deklaracijama na adresu:

KOM-TRADE d.o.o.

Pavla Lončara 1a

10290 Zaprešić

Korak 3)   Nakon primitka povrata, vrši se kontrola proizvoda. Ispravno stanje i mogućnost povrata potvrđuju se kupcu putem e-maila.

Korak 4)   Izvršavamo povrat sredstava na navedeni bankovni račun

 

Trošak povrata snosite Vi kao kupac.

 

Kako odabrati veličinu?

 

1. KORAK – ODREDITE MJERE VAŠEG TIJELA

Odredite vaše mjere jer one su ključ za odabir odgovarajućeg broja odjeće. Mjere odredite koristeći tzv. krojački metar kojeg treba držati čvrsto, ali ne previše stezati. Najčešće se „uzima“ mjera prsiju, struka i bokova.

a) Obim prsa mjeri se počevši od najšireg dijela leđa, pa ispod ruku i preko najistaknutijeg dijela prsa. Prilikom mjerenja vodite računa da krojački metar i sprijeda i straga bude u istoj ravnini

b) Obim struka mjeri se tako da se krojački metar postavi na središnji dio struka, ne previše čvrsto (kako vas odjeća ne bi previše stezala)

c) Obim bokova mjeri se tako da se krojački metar postavi oko najistaknutijeg (najšireg) dijela kukova

 

2. KORAK – ODREDITE KONFEKCIJSKI BROJ

Prema obujmu u centimetrima, u tablici pronađite vaš konfekcijski broj. Većina proizvoda prodaje se zasebno, kako bi vam se omogućio odabir odjeće koja će vam savršeno pristajati, od glave do pete.

Ukoliko su vaše mjere između 2 veličine, odaberite veći broj ukoliko želite da vam odjeća pristaje komotnije odnosno manji broj ukoliko vam je draže pripijeno pristajanje.

U slučaju da uz proizvod nije prikazana tablica veličina, kontaktirajte nas upitom na email info@mandura.hr ili nazovite na broj telefona 0(1)3310-853. 

Za većinu proizvoda se tablica veličina međusobno razlikuje pa je iz tog razloga bitno navesti naziv proizvoda za koji Vam je potrebna tablica veličina.

 

Mogu li na kupljenu odjeću aplicirati željeni logo ili tekst?

Nudimo uslugu tiska ili štika.

Minimalna količina za obje usluge je 10 artikala.

Cijena ovisi o raznim detaljima poput: Veličine, broja boja, poziciji, kompleksnosti dizajna i sl.

Potrebno je u prostoru za napomenu prilikom izrade narudžbe navesti da Vam je potreban tisak ili štik te ćemo Vas povratno kontaktirati kako bismo od Vas zatražili sve potrebne informacije. Ili nam se s Vašim željama obratite upitom na email adresu info@mandura.hr ili pozivom na broj telefona 01/2017744.

U slučaju tiska ili štika određenog dizajna (logo, vizual i sl.) potrebno je poslati isti u obliku vektora. U suprotnom se dodatno naplaćuje izrada programa koji vam nakon izrade prosljeđujemo za Vašu daljnju upotrebu.

Prosječna cijena malog tiska je 15 do 25 kn, a velikog 20 do 30 kn.

Prosječna cijena pojedinačne izrade štika je jednaka kao i za tisak, no plaća se jednokratna naknada za izradu ”programa za štik” u iznosu otprilike 200 kn ovisno o kompleksnosti dizajna.

Okvirni rok isporuke personaliziranih proizvoda je 2 do 3 tjedna.

Napomena: Personalizirani proizvod ne možete vratiti niti zamjeniti. Savjetujemo da proizvod najprije isprobate kako biste se uvjerili da je veličina i model prihvatljiv. Proizvode možete isprobati u našem maloprodajnom lokalu u Zaprešiću (Pavla Lončara 1A). Ukoliko niste u mogućnosti osobno isprobati proizvod, svakako Vas savjetujemo da zatražite tablicu veličina proizvoda, izmjerite se te odaberete veličinu.

 

Na koji način mogu ostvariti popust?

Kako biste zatražili posebnu cijenu, potrebno je poslati upit na email adresu info@mandura.hr ili nazvati na broj telefona 0(1)2017-744

Pravo na popust ostvarujete ukoliko zadovoljavate jedan od sljedećih uvjeta:

  • Minimalan iznos na koji odobravamo popust je 1.000,00 kn + PDV
  • Izradili ste korisnički profil (registrirali ste se) na našem webshopu – automatski ostvarujete 5% popusta na svaku sljedeću narudžbu (bez obzira na iznos narudžbe)
  • Vlasnik/ca ste poduzeća i planirate kontinuirano naručivati opremu za svoje radnike (naravno, ukoliko ćete biti zadovoljni s našim proizvodima i uslugama)