Select Page

PODRUČJE DOSTAVE

Kom-trade d.o.o. dostavlja na području cijele Republike Hrvatske i u zemlje EU. Troškovi dostave će automatski biti izračunati prilikom odabira lokacije dostave. Cijena ne uključuje troškove carinskih pristojbi i poreza drugih država.

 

TROŠAK DOSTAVE

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 700,00 kn + PDV (875,00 kn). Za narudžbe čiji je iznos manji od 700,00 kn + PDV (875,00 kn) naplaćuje se trošak dostave u iznosu 30,00 kn + PDV (37,50 kn).

 

VRIJEME ISPORUKE

Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 12 sati obrađujemo isti dan kako bi u većini slučajeva naručena roba bila predana dostavnoj službi u roku 2-3 dana od primitka narudžbe.

Narudžbe nakon 12 sati radnim danom (osim petkom) obrađujemo sljedećeg dana, dok se narudžbe od petka nakon 12 sati obrađuju ponedjeljkom.
Nakon što robu predamo dostavnoj službi, na vašu email adresu i broj mobitela poslat ćemo vam broj pošiljke kako biste mogli provjeriti njen status na adresi dostavne službe. U istoj poruci primit ćete i informacije o okvirnom terminu dostave te kontakt dostavljača s kojim možete dogovoriti eventualne izmjene termina.

Nažalost nismo u mogućnosti utjecati na daljnju brzinu dostave i moguće komplikacije vezane uz samu dostavu nastale od strane dostavne službe.

Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave.

U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama. Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito.

 

REKLAMACIJE

U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, pogreške kod prijenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva radna dana od primitka pošiljke.
Pravo na reklamacije korisnik stječe ako:

  • roba nije isporučena po uputama iz narudžbe
  • isporučena roba ne odgovara standardima
  • je došlo do oštećenja prilikom isporuke

Sve navedene pritužbe riješit ćemo u dogovoru s naručiteljem, odnosno primateljem robe.