Select Page

Trgovac

Trgovac je Kom-trade d.o.o. Zdenačka 90, 10291 Prigorje Brdovečko, koji posluje pod trgovačkim imenom Mandura .

Kupac

Kupac robe je posjetitelj web shopa koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (pošti ili FINI) i pošalje narudžbu trgovcu ili pošalje narudžbu pa proizvod plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave).

Slike i opisi
Slike i opisi pojedinih proizvoda dobiveni su od proizvođača/dobavljača ili preuzeti s interneta i ne moraju nužno biti identični. Djelatnici web shopa mandura.hr nastoje što točnije navesti karakteristike proizvoda. Zadržavamo pravo pogreške u opisu i slikama proizvoda. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.

Putem web shopa www.mandura.hr kupcu je omogućena kupnja dijela asortimana proizvoda koji se nalaze na stranicama trgovca.
Cijene su prikazane s PDV-om i bez PDV-a.
Valuta je hrvatska kuna (HRK).
Trgovac se obavezuje održavati web sjedište u skladu s dobrom ekonomskom praksom i u maniri dobrog gospodarstvenika, te nije odgovoran za kvalitetu internetske veze kojom kupac pristupa web sjedištu trgovca.
Istaknute redovne i akcijske cijene vrijede kako za kupnju putem interneta, tako i za kupnju u trgovini.

Naručivanje

Proizvodi se naručuju putem košarice i neopozivi su. U slučaju da trgovac nije u mogućnosti isporučiti proizvod zato što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, trgovac će pismeno ili putem telefonskog poziva obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se kupac otkazati narudžbu, trgovac će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje. Ako kupac odbije primiti ispravnu i neoštećenu robu koju je naručio, trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih manipulativnih troškova vezanih uz isporuku.

 

Dostava

Opći uvjeti dostave
Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt (izuzev nekih otoka gdje dostavljamo u trajektnu luku). Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi kupac, već do ulaza u zgradu. Prilaz ulazu dostavnim vozilom mora biti slobodan, u suprotnom dostava se vrši do najbliže točke na kojoj je istovar moguć. Dostava se obavlja isključivo na području cijele Hrvatske. Proizvodi se šalju putem prijevozničke tvrtke GLS.

Okvirni je rok isporuke od 3 do 7 radnih dana, osim proizvoda za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Dostava na kopnu je od 3 do 7 radnih dana, dostava na otoke najviše 10 radnih dana, ovisno o rasporedu vožnje trajekata. Rok počinje od trenutka kad Kom-trade d.o.o. zaprimi uplatu na žiro računu ili bude odobrena autorizacija kreditnih kartica. Subote i nedjelje ne računaju se u rok dostave. Dostava naručene robe naplaćuje se 30,00 kn + PDV te uz dodatak od 30% za otoke (najmanje 45 kn + pdv). Za sve narudžbe iznad 700,00 kn + PDV dostava je besplatna te trošak snosi Kom-trade d.o.o. Cijena dostave dostupna je svim registriranim korisnicima i gostima web shopa te je vidljiva u košarici.
Dostava se obavlja od 8 do 16h radnim danom.
Trenutačni status vaše narudžbe (zaprimljena, u pakiranju, završeno pakiranje, predano na dostavu) možete pratiti praćenjem pošiljke putem dodijeljenog broja pošiljke na stranicama GLS-a. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, djelatnici web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije.

Ostali uvjeti dostave
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu isporučio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Roba je osigurana od gubitka i oštećenja u dostavi. Kupac je obvezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavljač uzima kao potvrdu o preuzimanju.
Ako kupac, nakon što je roba poslana, u očekivanom vremenu ne primi robu ili obavijest o isporuci, ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzelo traženje pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.
U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera, koje je isti vratio web shopu www.mandura.hr bez isporuke kupcu i sl.) Kom-trade d.o.o. ne preuzima odgovornost na „prvi rizik“ i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

 

Plaćanje

  1. Plaćanje prilikom preuzimanja (pouzeće): Plaćanje pouzećem se vrši isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.
  2. Virmansko plaćanje (uplatom u pošti, banci, FINI ili internet bankarstvom): Kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju e-mail adresu ćete dobiti predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Po zaprimljenoj uplati, započet ćemo s obradom Vaše narudžbe. Kako se datumi izrade narudžbe i zaprimanja uplate mogu razlikovati, moguće je pomicanje datuma isporuke.
  3. Kreditnim i/ili debitnim karticama: jednokratno plaćanje ili na rate.

Plaćanje na rate:

  1. DINERS – 2 do 6 rata
  2. DISCOVER – 2 do 6 rata
  3. ERSTE Maestro – 2 do 6 rata
  4. ERSTE Mastercard – 2 do 6 rata
  5. ERSTE Visa – 2 do 6 rata
  6. AMERICAN EXPRESS – 2 do 6 rata
  7. PBZ Maestro – 2 do 6 rata
  8. PBZ Mastercard – 2 do 6 rata
  9. PBZ Visa – 2 do 6 rata
  10. ZABA Mastercard – 2 do 12 rata
  11. ZABA Visa – 2 do 12 rate

Jednokratno plaćanje (sve iznad navedene plus):

  1. ERSTE Visa Electron
  2. ERSTE Vpay
  3. ZABA Maestro
  4. ZABA Visa Electron
  5. ZABA Vpay
  6. ZABA Mastercard Electronic

 

Zamjena proizvoda/reklamacije/povrat

Ukoliko Vam neki od naručenih proizvoda ne odgovaraju, možete ih zamijeniti u roku 14 dana od primitka posljednjeg artikla iz narudžbe.

1) Uvjeti za povrat ili zamjenu:

Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun

Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu

Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.

Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije

2) Postupak zamjene proizvoda:

Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje zamjene na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti: a) Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate / mijenjate, b) Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti, c) Proizvode i njihove veličine koje želite primiti kao zamjenske

Korak 2) Proizvode zajedno s računom i original ambalažom zapakirajte u zatvorenu kutiju kako bi bila spremna u trenutku dolaska dostavne službe. Na kutiju nije potrebno pisati naše podatke.

Korak 3) Šaljemo Vam zamjenske artikle te u trenutku primitka paketa, dostavljač preuzima paket koji vraćate i na njega lijepi naljepnicu s podacima za povrat u naše skladište.

Korak 4) Dostavljaču u trenutku dostave plaćate trošak dostave u iznosu od 37,00 kn.

Trošak zamjene dijelimo na način da mi snosimo trošak slanja zamjenskog artikla, a vi trošak povrata proizvoda. Tako je trošak zamjene koji Vi snosite jednak 37.00 kn (PDV uključen).

3) Postupak povrata proizvoda:

Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje povrata na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti: a) Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate, b) Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti, c) Broj bankovnog računa na koji želite da Vam isplatimo povrat sredstava

Korak 2) Potrebno je poslati paket s proizvodima koje vraćate zajedno s original računom, ambalažom i deklaracijama na adresu: KOM-TRADE d.o.o., Pavla Lončara 1a, 10290 Zaprešić

Korak 3) Nakon primitka povrata, vrši se kontrola proizvoda. Ispravno stanje i mogućnost povrata potvrđuju se kupcu putem e-maila.

Korak 4) Izvršavamo povrat sredstava na navedeni bankovni račun

Trošak povrata snosite Vi kao kupac.

 

Kontakti:

Kom-trade d.o.o
Sjedište: Zdenačka 90, Zdenci Brdovečki, 10291 Prigorje Brdovečko 

E-mail: info@mandura.hr

Info telefon: 01 3310 853
OIB: 65743247826
MB: 00285196
Žiro račun: HR3523600001101273623, otvoren kod Zagrebačke banke d.d.

Kupnjom proizvoda kupac prihvaća uvjete poslovanja.