POVRATI, REKLAMACIJE I ZAMJENE
Ako je kupac nezadovoljan iz bilo kojeg razloga, ima pravo na povrat robe ili jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl. 57. i čl. 72 (cijeli tekst Zakona možete pročitati ovdje). U slučaju reklamacije ili jednostranog raskida ugovora, Kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod Prodavatelju. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos, računajući od primitka pisane obavijesti o jednostranom raskidu ugovora. Obavijest možete dostaviti i putem donjeg obrasca za reklamaciju, e-mailom, poštom ili na fax +385 1 3357-370.
Prodavatelj će odobriti povrat robe Kupcu nakon prijema reklamacije e-mailom, putem donjeg obrasca ili na drugi navedeni način. U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, Prodavatelj će nadoknaditi Kupcu njegove poštanske troškove povrata robe i eventualnu vrijednost robe koju nije više u mogućnosti isporučiti. U slučaju povrata robe koji nije nastao propustom Prodavatelja, kupac snosi sve manipulativne troškove koji su nastali.
Ukoliko ste naknadno utvrdili grešku ili oštećenje robe koja nije nastala transportom, želite iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, ili imate bilo kakvu drugu reklamaciju u jamstvenom roku ili izvan jamstvenog roka, slobodno nam se obratite putem donjeg obrasca. Odgovor na Vaš prigovor/reklamaciju dat ćemo u najkraćem mogućem roku u pisanom obliku, a najkasnije 14 dana od dana primitka prigovora.
Ukoliko Vam neki od naručenih proizvoda ne odgovaraju, možete ih zamijeniti u roku 14 dana od primitka posljednjeg artikla iz narudžbe.
Uvjeti za povrat ili zamjenu:
Originalni račun – potrebno je posjedovati originalni račun
Originalno pakiranje i ambalaža – ne smiju biti oštećeni, odnosno prilikom slanja povrata nikako ne smijete lijepiti kutiju/pakiranje artikla direktno jer u tom slučaju nećemo biti u mogućnosti uvažiti povrat ili zamjenu
Higijenski artikli – ne smiju biti otvoreni ili korišteni, a pakiranje, etikete i pripadajuća deklaracija moraju biti ispravni i neoštećeni. Primjeri higijenskih artikala: respiratori, jednokratna oprema, filteri za maske, paste za pranje ruku i sl.
Odjeća i obuća – mora biti čista, nenošena i neoprana, te mora imati sve pripadajuće originalne deklaracije
Postupak zamjene proizvoda
Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje zamjene na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:
- Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate / mijenjate
- Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
- Proizvode i njihove veličine koje želite primiti kao zamjenske
Korak 2) Proizvode zajedno s računom i original ambalažom zapakirajte u zatvorenu kutiju kako bi bila spremna u trenutku dolaska dostavne službe. Na kutiju nije potrebno pisati naše podatke.
Korak 3) Šaljemo Vam zamjenske artikle te u trenutku primitka paketa, dostavljač preuzima paket koji vraćate i na njega lijepi naljepnicu s podacima za povrat u naše skladište.
Korak 4) Dostavljaču u trenutku dostave plaćate trošak dostave u iznosu od 37,00 kn.
Trošak zamjene dijelimo na način da mi snosimo trošak slanja zamjenskog artikla, a vi trošak povrata proizvoda. Tako je trošak zamjene koji Vi snosite jednak 37.00 kn (PDV uključen).
Postupak povrata proizvoda
Korak 1) Poslati pismeni zahtjev za izvršenje povrata na email adresu webshop@mandura.hr u kojoj ćete navesti:
- Broj narudžbe u kojoj se nalaze proizvodi koje vraćate
- Proizvode i njihove veličine koje želite vratiti
- Broj bankovnog računa na koji želite da Vam isplatimo povrat sredstava
Korak 2) Potrebno je poslati paket s proizvodima koje vraćate zajedno s original računom, ambalažom i deklaracijama na adresu:
KOM-TRADE d.o.o.
Pavla Lončara 1a
10290 Zaprešić
Korak 3) Nakon primitka povrata, vrši se kontrola proizvoda. Ispravno stanje i mogućnost povrata potvrđuju se kupcu putem e-maila.
Korak 4) Izvršavamo povrat sredstava na navedeni bankovni račun
Trošak povrata snosite Vi kao kupac.
ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA
Posebnom regulativom Europske unije, od 15. 2. 2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.
To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.
Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.