Projekt naziva Inovacijski vaučer za razvoj inovativnog programskog rješenja za upravljanje procesima unutar mikro i srednjih prodajno orijentiranih poduzeća uspješno je priveden kraju te su završene sve planirane aktivnosti.
Detalji o projektu
Naziv projekta: Inovacijski vaučer za razvoj inovativnog programskog rješenja za upravljanje procesima unutar mikro i srednjih prodajno orijentiranih poduzeća
Kod poziva: KK.03.2.2.03 – inačica 6
Naziv poziva na dostavu projektnih prijedloga: Inovacijski vaučeri za MSP-ove
Naziv prioriteta: Poslovna konkurentnost
Naziv investicijskog prioriteta: Podupiranje kapaciteta MSP za rast na regionalnim, nacionalnim i međunarodnim tržištima i inovacijske procese
Naziv specifičnog cilja: Poboljšana inovativnost malih i srednjih poduzetnika
Posredničko tijelo razine 1 (PT1): Ministarstvo gospodarstva i održivog razvoja
Posredničko tijelo razine 2 (PT2): Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije
Cilj projekta
Cilj projekta je razvoj prve faze informacijskog sustava za upravljanje prodajnim procesom poduzeća KOM-TRADE d.o.o. Kroz pruženu uslugu Fakulteta strojarstva i brodogradnje cilj je ispunjen u potpunosti. Uspostavljeno je pilot rješenje za digitalizirano upravljanje poboljšanim prodajnim procesom, na temelju stručno provedene snimke stanja i definiranog plana poboljšanja procesa.
Aktivnosti projekta
Projekt je usmjeren na aktivnosti:
- Snimanje stanja postojećeg procesa, a s ciljem otkrivanja potencijalno mogućih poboljšanja (1.-2. Tjedan)
- Definiranje prijedloga poboljšanja procesa u smislu razvoja i implementacije prioritetnih informacijsko-komunikacijskih rješenja. Kroz snimanje stanja definiran je niz potrebnih aktivnosti koje su u konačnici (neposredno i posredno) povećale učinkovitost prodajnog procesa. Na temelju toga, odredio se opseg razvoja pilot računalnog sustava za potporu prodajnom procesu. (3.-4. Tjedan)
- Razvoj aplikativnog sučelje s bazom podataka te je realizirana digitalizacija poboljšanog procesa prema prethodno definiranim aktivnostima s određenim prioritetima. (4.-10. Tjedan)
- Implementacija pilot rješenja (11. tjedan)
Isporučena usluga odgovarajuće je kvalitete, prema planiranim zahtjevima koji su definirani ponudom i prijavnim obrascem.
Očekivani rezultat doprinosi povećanju učinkovitosti poslovanja te osigurava povećanje konkurentnosti poduzeća KOM-TRADE d.o.o. kroz sljedeće elemente:
– poboljšanje kvalitete procesa kroz redizajn na temelju prijedloga poboljšanja.
– povećanje transparentnosti procesa i aktivnosti unutar poduzeća.
– povećanje zadovoljstva djelatnika uslijed lakše i kvalitetnije manipulacije dokumentima prodajnog procesa.
– povećanje zadovoljstva klijenata kroz povećanje kvalitete prodajnog procesa, a koje donosi digitalizacija upravljanja.
– skraćeno vrijeme trajanja jediničnog procesa prodaje.
Zaključak projekta
Implementacijom i uspostavom razvijenog inovativnog računalnog sustava dostignuti su očekivani rezultati projekta te je uspostavljeno pilot rješenje za digitalizirano upravljanje poboljšanim prodajnim procesom, na temelju stručno provedene snimke stanja i definiranog plana poboljšanja procesa.
